Afgebroken sleutel in Ridderkerk uit slot verwijderen

Door het dagelijks gebruiken van een sleutel bestaat de kans dat deze een keer afbreekt in het slot. Met het in- en uitschuiven van de sleutel in het sleutelgat ontstaat wrijving en daardoor zullen ook kleine krasjes in het metaal komen. Het is de reden dat u wellicht nu een slotenmaker nodig heeft om een afgebroken sleutel in Ridderkerk uit uw slot te verwijderen. Maakt u zichzelf echter geen zorgen want onze vakmensen hebben ruime ervaring met het verwijderen van een afgebroken sleutel in Ridderkerk. Zij halen voor u de sleutel uit het slot en maken de deur schadevrij open zodat u binnen in huis de reservesleutel kunt pakken.

Problemen als een sleutel in het slot afbreekt

Een afgebroken sleutel in Ridderkerk zorgt ervoor dat u met een aantal problemen komt te zitten. In veel gevallen zal de sleutel afbreken in het sleutelgat, waardoor u deze er niet makkelijk uit kunt krijgen. Zelfs als u een reservesleutel paraat hebt liggen, dan kunt u door de afgebroken sleutel in Ridderkerk nog altijd niet het slot gebruiken. Het sleutelgat wordt immers geblokkeerd. Op het internet zijn verschillende tips en methodes te vinden die u adviseren hoe u zelf de afgebroken sleutel uit het slot kunt krijgen. Zo wordt bijvoorbeeld door sommige mensen geadviseerd om een dunne ijzerdraad met een druppel secondelijm in het sleutelgat te steken. Wij raden u deze methode af, want de secondelijm in uw slot kan voor nog grotere problemen zorgen.

24/7 hulp voor afgebroken sleutel in Ridderkerk

Buitengesloten staan door een afgebroken sleutel in Ridderkerk is natuurlijk geen prettige situatie. Wij begrijpen dan ook best dat mensen proberen het probleem snel zelf op te lossen. Zij zouden dit misschien niet doen als zij weten dat onze slotenmakers 24/7 voor u klaarstaan om het probleem van een afgebroken sleutel in Ridderkerk op te lossen. Doordat ons bedrijf in de regio gevestigd is hoeft u ook nooit lang op hulp te wachten. Wij kunnen vaak al binnen 30 minuten bij u ter plaatse zijn en hebben vervolgens slechts enkele minuten nodig om de afgebroken sleutel uit uw slot te krijgen.