Persoonlijk en betrouwbaar

Bijzetslot plaatsen in Ridderkerk

Sommige deuren hebben een gewoon slot en dat is het. En heel soms zie je nog extra sloten om een deur goed te beveiligen. Maar wanneer jij een onveilig gevoel krijgt in je huis, is het handig om een extra slot te plaatsen. Dit verhoogt je veiligheid in je eigen huis aanzienlijk. Maar niet alleen voor deuren is dit type slot geschikt. Ook voor ramen is dit ideaal. Wij komen een bijzetslot graag plaatsen in Ridderkerk.

Goed slot monteren

Je hebt twee soorten bijzetsloten. De oplegsloten en de insteeksloten. Deze passen echter niet beide op dezelfde ramen of deuren. Daarom moet je goed weten welke typen er zijn en op welke deur of raam zij passen. Belangrijke factoren hierbij zijn: gaat het om een dubbele deur of raam, gaat deze naar buiten of naar binnen open. Het type deur is ook van belang. Denk hierbij aan een balkondeur of achterdeur. Deze hoeven alleen vanuit binnen opengemaakt worden of voordeuren en bergingsdeuren. Zij moeten vanuit beide kanten opengemaakt worden. Hier moet rekening mee gehouden worden wanneer een slot gekozen wordt. Ook bij de montage moet je hierop letten.

Onderhoud

Onderhoud is erg belangrijk. Dan gaan je sloten langer mee en blijft het veilige gevoel gewaarborgd. Dit is van belang wanneer je je niet meer veilig voelt in je huis. Een beetje slotenspray is veelal voldoende. Wanneer je het niet vertrouwt, kun je altijd ons bellen. Wij staan voor je klaar voor het onderhoud en montage van je sloten.