Anti kerntrek plaatsen in Ridderkerk

Inbrekers verzinnen steeds nieuwe manieren om de sloten van een woning open te krijgen. De laatste jaren is er een inbraakmethode die zeer regelmatig wordt toegepast om in te breken. De methode kerntrekken stelt inbrekers in staat om binnen enkele seconden in een woning te staan. Dit is het geval tenminste wanneer de sloten niet tegen de inbraakmethode beveiligd zijn. Om te voorkomen dat kwaadwillende criminelen ook zomaar bij u binnen kunnen komen is anti kerntrek plaatsen in Ridderkerk noodzakelijk. Met deze extra beveiliging is het niet meer mogelijk om cilindertrekken toe te passen. Neem contact op met de slotenmaker om erachter te komen of anti kerntrek plaatsen in Ridderkerk voor uw woning noodzakelijk is.

Hoe werkt de kerntrekken inbraakmethode?

Kerntrekken is een innovatieve inbraakmethode die tegenwoordig algemeen bekend is bij professionele inbrekers. Met de methode maken de criminelen gebruik van een zwakke plek in sommige sloten. Deze stelt hen in staat om de cilinder uit het slot te trekken. Met anti kerntrek plaatsen in Ridderkerk kunt u dit voorkomen. Een nieuw of bestaand slot wordt dan voorzien van een anti kerntrekbeveiliging die ervoor zorgt dat de cilinder niet meer uit het slot getrokken kan worden.

Anti kerntrek sloten laten plaatsen in Ridderkerk

Anti kerntrek plaatsen in Ridderkerk kan op twee verschillende manieren. De eerste mogelijkheid is om een compleet nieuw slot op de deuren van uw woning te laten plaatsen door de slotenmaker. Dit wordt meestal toegepast wanneer de slotenmaker concludeert dat de sloten van een woning toch al aan vervanging toe zijn. Een andere mogelijkheid van anti kerntrek plaatsen in Ridderkerk is enkel de cilinder van een slot vervangen. De zwakke kern van het bestaande slot wordt dan vervangen voor een hardmetalen cilinder die met geen mogelijkheid meer door een inbreker eruit getrokken kan worden.