Klantgericht en goede service

Persoonlijk en betrouwbaar

Bel nu 0180-783565

Slotenservice Ridderkerk, betrouwbaar vakmanschap

Kwaliteitssloten voorkomen het bezoek van ongenode gasten. U kunt weer met een gerust hart uw woning verlaten. Uw slotenservice in Ridderkerk kan u adviseren en van dienst zijn met het plaatsen van keurmerksloten. Ook voor calamiteiten kunt u een beroep op ons doen. Sleutels die in het slot zijn afgebroken, sleutels binnen laten liggen of bijvoorbeeld bij inbraakschade. De vakmensen van de slotenservice in Ridderkerk staan 24 uur per dag voor u klaar.

Voorkomen is goedkoper dan genezen!

Vergeet niet dat inbrekers met het oog van de vakman naar sloten van uw woning kijken. Een ‘gemakkelijk’ slot nodigt uit om ook uw woning eens te bezoeken. De slotenservice kan u in Ridderkerk voorlichten over het gebruikt van sloten met bijvoorbeeld kerntrekbeslag. Het plaatsen van beveiligde sloten is op zich al een waarschuwing voor kwaadwillenden. Indien u nieuwe sloten wilt laten plaatsen, laat u dan eerst voorlichten door de medewerkers van onze slotenservice in Ridderkerk. Ook voor het vakkundig plaatsen van het sluitwerk kunt u bij ons terecht. De sloten zijn onderdeel van de beveiliging van uw huis, dus laat de installatie aan onze slotenmaker werkzaam in Ridderkerk over! Onze slotenservice bij u in Ridderkerk is degelijk en betrouwbaar. Zet ons telefoonnummer maar in uw telefoon, u weet maar nooit wanneer het van pas komt!

Acute hulp van een slotenservice in Ridderkerk nodig?

Het telefoonnummer van onze slotenservice in Ridderkerk in de contactenlijst van uw telefoon bewaren is een slim idee omdat u nooit weet wanneer u de hulp van onze slotenmakers nodig heeft. Indien u zich zorgen maakt om de beveiliging die uw huidige sloten bieden, dan kunt u hiervoor een afspraak in de loop van de week maken. Er zijn echter ook momenten dat u acute hulp nodig heeft van een slotenservice in Ridderkerk. Bijvoorbeeld als u bent buitengesloten en uw woning niet meer binnen kunt komen. In dat geval wilt u dat zo snel mogelijk een vakman uw kant op komt om te helpen.

Diensten:

• Sloten vervangen
  • Sloten repareren
  • Inbraakbeveiliging
  • Slotenmakers werkzaamheden

Heeft u een ervaren slotenmaker nodig?