opgelicht Stelt u zich voor dat u net thuiskomt van uw werk of wellicht zelfs een verjaardagsfeestje laat in de avond, en met schrik kom u tot de ontdekking dat u de sleutel bent vergeten of wellicht zelfs bent kwijtgeraakt. Het eerste waar u dan natuurlijk aan denkt is familie bellen. Maar het is niet altijd een mogelijkheid. In zulke situaties zoekt u natuurlijk altijd een betrouwbare slotenmaker die u kan helpen weer uw woning binnen te komen. Maar wat als deze slotenmaker helemaal niet zo betrouwbaar is en u plotseling ook voor een veel te hoge rekening komt te staan? De afgelopen tijd zijn er veel klachten binnengekomen van mensen die een slotenmaker hebben gebeld en toen met intimiderend gedrag werden geconfronteerd, tezamen met een te hoge rekening en slechte werkzaamheden. Het is inmiddels duidelijk dat Duitse oplichters hier achter zitten.

Uw betrouwbare slotenmaker in Ridderkerk

Het blijkt maar weer dat het van groot belang is dat u altijd goed controleert welke dienstverlener u in huis haalt. Bij ons kunt u echter verzekerd zijn van klantvriendelijkheid, een topservice en een lage prijs. Of u nu uw sloten wilt laten vervangen in Ridderkerk of graag meer wilt weten over inbraakbeveiliging, bij ons kunt u altijd terecht!